renskedereus.reismee.nl

England I love you

Vandaag heb ik een heerlijk dag gehad.


Claire en ik zijn met de kinderen naar een super gaaf, tof, geweldig (woorden van hun) zwembad geweest in Colchester. Het was pachtig weer en het was ongeveer een uur rijden met auto, wat ik altijd erg leuk vind aangezien ik dan meer van Essex kan zien.
Eenmaal aangekomen bij het zwembad hadden de kinderen er echt super veel zin in! Aangezien ik geen bikini had mee genomen naar Engeland moest ik van te voren een nieuwe kopen maar er waren alleen maar badpakken dus na misschien wel meer dan 10 jaar had ik voor het eerst een badpak aan naar het zwembad.


Het zwembad was niet heel groot en het was niet zo spectaculair zo als ik mij had voor gesteld maar het was erg leuk voor de kinderen en natuurlijk ook voor Claire en mij. Na het zwemen gingen we picknicken in het park, wat maar 10 minuutjes lopen was. Sinds ik in Engeland ben picknick ik wel zo'n 3 à 4 keer per week, de Engelsen zijn dol op picknicken en ik ook dus dat komt goed uit!


Zoals ik al eerder zei het was prachtig weer en het park was ook enorm mooi en ik genoot met volle teugen. Na de picknick gingen we weer naar huis. De kids en ik zaten lekker te soezen in de auto terwijl ik genoot van het landschap. De hele dag was werkelijk waar heerlijk en wauw wat is Engeland toch een geweldig land! De taal, de huizen, de humor, de mensen, het landschap, het eten en de cultuur sluit naat loos op mij aan.


Engeland ik hou van je en ik hoop later in je te kunnen wonen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!