renskedereus.reismee.nl

Oordopjes

Deze week schrijf ik weer in het nederlands omdat het voor sommige mensen (sorry oma) toch wel lastig is in het engels.


Op maandag zijn Claire (de nanny) en ik met de kinderen naar Wimpole Home Farm. Daar ontmoete we en vriendin van Claire met haar kinderen Freddie en Flow (2 en 4). Na het bekijken van alle dieren konden we mee doen aan een easter egg hunt. Jammer genoeg was het weer niet heel erg mooi dus met af en toe lichte regenbuien zochten we naar clues die ons uit eindelijk naar de chocoalde eieren bracht. De kinderen kregen allemaal een redelijk groot chocoalde ei die ze tijdens de terug weg naar huis helemaal hadden op gegeten op eigen risio natuurlijk want Duncan was op de heenweg al erg misselijk geworden. Maar we haalden de finish lijn zonder enige gewonden.


Donderdag zijn we naar Audley End geweest. Audley End is een geweldig prachtig landhuis met een enorm landgoed er om heen. Deze keer was het geluk aan onze kant, geen zieken en geen regen. Nee we hadden zelf prachtig mooi weer en hadden daarom dan ook een picnick op het gras onder een boom met het geluid van lachende kinderen om ons heen (met ons bedoel ik weer Claire en ik). We hebben het huis bekeken en voor de rest heerlijk rond gelopen door de enorme tuin.


Vrijdag was weer een pachtige dag en de kinderen hadden vele vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd om bij hun te komen spelen aangezien ze normaal na school geen tijd hebben, omdat ze echt super veel na schoolse activiteiten hebben. Zwemmen, voetbal, rugby, tennis, scouting, piano, clarinet, dansen, gymnastiek, trampoline springen en volgens mij vergeet ik nog een paar maar je snapte nu wat ik bedoel met super veel na schoolse activiteiten.


Ook heeft Logan (7) deze week leren fietsen. Voor mij was dit erg raar om te horen en mee te maken aangezien wij het in nederland al rond 2/3 jaar leren fietsen. Na veel oefenen heeft hij het eindelijk onder de knie wat maar goed is want de hele familie gaat vanaf volgende week woensdag op fiets vakantie. (Charlotte en Duncan konden al wel fietsen maar Logan heeft er tot nu toe erg veel moeite mee gehad).


Amelia en Andrew hadden aan mij gevraagt of ik mee wilde op vakantie maar ik blijf gewoon thuis omdat het me toch wel erg lekker lijkt om even met niemand anders rekening te hoefen houden en dan kan ik eindelijk een keer uitslapen. De kinderen worden altijd al om half 7 wakker en komen naar beneden en oefenen op de piano, clarinet en trompet wat betekend dat ik elke dag (ook in het weekend) om half 7 wakker word gemaakt door een orkest.


Ik ben dan ook van plan om zo snel mogelijk oordopjes te gaan kopen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!