renskedereus.reismee.nl

Fun weekends

Ik ben nu ongeveer 1,5 maand in Engeland en ik heb het enorm naar m'n zin!


Doordeweeks ben ik druk bezig en ik heb niet eens altijd tijd om al m'n huiswerk te maken. Ik ben nu namelijk ook hard aan het oefenen met rekenen voor volgend jaar en pfoe dat valt niet mee naar 2 jaar lang geen wiskunde en je niet druk hoeven te maken over cijfers. Mijn eerste haak cursus ik af gelopen en donderdag begin ik aan de next step crochet course. In 4 lessen heb ik een mug hug, 1 slof (ja dat lees je goed 1 slof en niet 1 paar sloffen), 4 granny squares en een bowl (kommetje? bakje? geen idee hoe je het precies in het nederlands noemt, ja dat gaat leuk worden wanneer ik nederlandse toetsen moet gaan maken).


De afgelopen weekenden waren voor mij super tof!
In beide weekende ben ik bij Marie wezen slapen, die haar eigen huisje heeft bij haar familie. We hebben in het eerste weekend een historische tour door saffron walden gevolgd, heerlijk geluncht en daarna lekker bij haar op de bank geploft en wat later met een bord op onze schoot series gekeken. Op zondag gingen we naar de game shop om naar een game of magic the gathering te kijken (een kaart spel waar Logan helemaal weg van is en dat ik minstens 3 keer per dag speel). Andrew had me van te voren gewaarschuwd dat het niet erg goed geventileerd was en dat de jongens in een kleine ruimte speelde. De geur was voor mij bekend, toen ik binnen kwam rook het hetzelfde als wanneer ik naar beneden liep naar onze woonkamer in nederland na dat Jasper een LAN party heeft gehad. En die typische humor, GEWELDIG! Ik heb de hele tijd een enorme glimlach op mijn gezicht gehad.


Pfff in het nederlands schrijven valt niet mee, volgens mij klopt er helemaal niets van mijn zinsopbouwingen.


Afgelopen weekend ging vrijdag avond naar Marie en zijn we naar de town hall geweest om te kijken naar een cover band van Oasis. Ze waren enorm goed maar de zanger freaked me out! Hij had de hele tijd zijn zonnebril op een in plaats van rond te springen stond hij vaak stil en het leek net alsof hij je enorm aanstaarde en in je ziel keek. Wat waarschijnlijk helemaal niet zo was maar door z'n zonnebril wist je niet waar hij keek. Zaterdag avond kwam Mirte (nederlandse au pair) ook naar Marie om uit te gaan in saffron walden. Het was erg gezellig maar we gingen tot niet al te lang uit omdat we de volgende dag naar het strand zouden gaan met nog 3 andere au pairs. Hup uit bed om half 9 om naar het strand te rijden. Na 1 uur en 20 minuten rijden kwamen we aan in Southend on sea. Het was heerlijk weer (dat was het trouwens het hele weekend). En ik heb enorm genoten van de zee.


Volgende week is er weer een vakantie en Andrew, Amelia en de kids gaan zaterdag naar Northumberland en dus heb ik lekker een weekje vrij. En hier ga ik lekker gebruik van maken want volgende week dinsdag gaan Marie en ik naar Edinburgh voor 3 dagen :D Laten we hopen dat het weer dan ook nog zo mooi zoals het nu is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!