renskedereus.reismee.nl

7 things I don't understand about England

1. Minimum aan melkElke ochtend wordt er cereal met melk gegeten. Als je kijkt naar de verhouding tussen cereal en melk is het werkelijk waar belachelijk! één kom vol cereal gaat samen met zo'n 2 centimeter aan melk.


2. Tea en nee dan bedoel ik niet thee maar avond eten. Waarom? ik heb geen flauw idee, het is ook niet alsof ze thee bij het avond eten hebben.


3. Pudding Alles wat je mee kan rekenen als een toetje wordt pudding genoemt. Wat ik mij dan af vraag: noemen ze gewoon pudding wel pudding? of is hier een andere naam voor?


4. Badkleding voorschriften Als je naar zwemles gaat als meisje mag je geen bikini dragen. Je moet altijd een badpak. Nu snap ik dit nog wel aangezien ze ook uniforms aan hebben naar school maar daar zijn alle kleren het zelfde en bij zwemles maakt het niet uit hoeje badpak er uit ziet zo lang het maar geen bikini is.


5. Elke dag andere kleren aan Elke dag worden er andere kleren aan gedaan. Zelfs elke avond een andere pyjama. Duncan keek mij dan ook stom verbaast aan de eerste keer dat ik mijn kleren 2 dagen achter elkaar aan droeg.


6. Zon betekend zomer kleren Zodra de zon ook maar een beetje schijnt trekken bijna alle engelse korte broeken en shirts met korte mouwen aan. Maakt niet uit dat het maar 11 graden is, nee als de zon schijnt gaan de zomer kleren aan.


7. Auto snelheden De snelheden die een auto mag rijden in werkelijk waar absurt! Waar ik woon zijn er allemaal smalle onoverzichtelijke weggetjes en hier mag je 95 kilometer per uur rijden, dit is maar 15 kilometer langzamer dan op de snelweg.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!