renskedereus.reismee.nl

I'm slowly turning into a granny

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik vind het heel erg fijn dat school weer is begonnen.


Vorige week woensdag moesten Charlotte, Logan en Duncan weer naar school. Ik vind het heel lekker om de ochtend en een deel van de middag voor mezelf te hebben. Het is wel ironisch dat ik dit nu zo lekker vind want in het begin was dit het gene waar ik zo veel moeite mee had.


In de vakantie had ik me ingeschreven voor een haak en engelse talen curcus.
Toen mama in Engeland was hadden we samen een beetje geoefend met haken maar toen ik naar de curcus ging was ik alles instantly vergeten. De les was erg leuk en de andere dames die de curcus ook volgens zijn super aardig! Voor de eerste les maakte we een Mug Hug, wat basicly een lapje haak werk is met een knoop gat en een knoop, ow dat redt ik makkelijk in één les dacht ik. Na twee uur lang swoegen was ik ongeveer halverwege maar het ritme zat er al meer in dan toen ik begon.Tijdens het haken kon je heerlijk weg praten onder het genot van een kopje thee met een koekje.


In het weekend maakte in mijn mug hug af en ging ik naar Bishop's stortford om het gebouw te zoeken waar ik mijn engelse curcus volg. Na wat help van de dames van de vvv had ik het gebouw gevonden en ging ik wat rond wandelen in de stad. In de middag kwam ik weer thuis samen met een peppa pig rugzak voor Rose (die 21 mei jarig is).


Zaterdag en zondag kwamen er vrienden van Andrew en Amelia over die bleven slapen dus het huis was erg vol! De kinderen kregen een armbandjes set waar ze onder tussen al een stuk of 50 van gemaakt hebben.


Maandag ging ik weer naar Bishop's stortford voor mijn eerste engelse les. Er waren 5 andere leerlingen en op één na allemaal au pairs rond Bishop's stortford. Het was erg fijn om weer naar school te gaan en wat te leren. Ook was het grappig om alle verschillende accenten te horen aangezien iedereen uit een andere land kwam. Na de les kregen we huiswerk mee naar huis en als de goede student die ik ben maakte ik gelijk al mijn huiswerk na dat ik thuis kwam.


Gisteren ben ik begonnen met piano spelen. Mama had een piano boek voor beginende volwassen naar me opgestuurd. Na een half uurtje oefenen kon ik een paar van de makkelijkste liedjes spelen. Ik helemaal blij en enthousiast laat dit aan Logan horen (die ook piano speeld), hij: pfff die kan ik allang al spelen. Hahaha dankjewel Logan!


Sinds de vakantie ben ik Harry Potter aan het voor lezen aan Charlotte en Logan. Ik vind het erg lastig om voor te lezen maar zo lang ik het hoofdstuk van te voren heb gelezen gaat het redelijk goed. Ook hebben Charlotte, Logan, Duncan en ik toverstokken gemaakt en we zijn nu bezig om alle toverspreuken uit ons hoofd aan het leren. En ondertussen kijken we de film.


Verder lees en wandel ik veel.
Wauw ik maak alle 18 jarige rond om de wereld zo trots.
Ik lees, ik wandel, ik haak, ik speel piano, ik ga naar school en ik pas op kinderen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!